آ
-
آرزوهای شغلی
تأثیر آرزوهای شغلی از طریق یادگیری فردی بر انتخاب شغل دانشجویان رشته ی کشاورزی [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 112-122]
-
آلایندههای شیمیایی
نقش برنامه های آموزشی و ترویجی در کاربرد آلایندههای زیست محیطی در کشت سبزی و صیفی شهرستان شوشتر [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 59-72]
-
آموزشهای ترویجی
عاملهای موثر برسطح دانش فنی تولیدکنندگان انار استان مرکزی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 104-117]
-
آموزش بهره برداران
الگوی آموزش بهره برداران در وزارت جهاد کشاورزی (سال 1395) [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 73-89]
-
آموزش عالی
بازدارندههای اشتغال دانش آموختگان کشاورزی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 79-95]
-
آموزش عالی علمی کاربردی
انگیزههای دانشجویان برای ورود به دورههای آموزش کاردانی علمی کاربردی کشاورزی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 105-119]
-
آموزش عالی کشاورزی
بررسی شایستگی های مورد نیاز توسعه کارآفرینی پایدار در آموزش عالی کشاورزی [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 32-43]
-
آموزش عالی کشاورزی
رابطهی مولفههای سرمایهی روانشناختی و ویژگیهای کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 68-83]
-
آموزش عالی کشاورزی
آینده نگاری کاربرد مهارت و فناوری مورد نیاز بازار از دیدگاه دانشجویان دکتری کشاورزی دانشگاه رازی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 118-131]
-
آموزش کارآفرینی
بررسی شایستگی های مورد نیاز توسعه کارآفرینی پایدار در آموزش عالی کشاورزی [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 32-43]
-
آموزش کارکنان
عامل های موثر بر بهبود دوره های آموزش تخصصی کشاورزی کارشناسان وزارت جهاد کشاورزی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 110-129]
-
آموزشکده کشاورزی
عاملهای مؤثر بر مهارتهای کارآفرینی آموزشگران آموزشکدههای فنی و کشاورزی ساری، ایران [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 84-95]
-
آموزش کشاورزی
ویژگی های مورد نیاز در به کارگیری یادگیری سیار در آموزش کشاورزی ارگانیک از دیدگاه کشاورزان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 120-135]
-
آموزش کشاورزی
الگوی آموزش بهره برداران در وزارت جهاد کشاورزی (سال 1395) [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 73-89]
-
آموزش کشاورزی
کاربرد شبکههای اجتماعی در فعالیتهای آموزشی و پژوهشی دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 17-29]
-
آموزش کشاورزی و توسعه کارآفرینی
متغیرهای مؤثر بر توسعه کارآفرینی در مرکزآموزش عالی امام خمینی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 88-104]
-
آموزشگران
تأثیر مؤلفههای صلاحیت حرفهای بر عملکرد شغلی آموزشگران هنرستانهای کشاورزی استانهای شمالغرب کشور [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 130-146]
-
آموزشگران ترویجی
بررسی عوامل موثر بر توسعه صلاحیت های حرفه ای آموزشگران ترویجی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 56-67]
-
آموزشگران کشاورزی
عاملهای مؤثر بر مهارتهای کارآفرینی آموزشگران آموزشکدههای فنی و کشاورزی ساری، ایران [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 84-95]
-
آموزشگران کشاورزی
بررسی تأثیر تعادل کار و زندگی بر رضایت شغلی و تعهد حرفه ای آموزشگران کشاورزی استان تهران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 1-16]
-
آموزشگر کشاورزی
سازه های مؤثر بر صلاحیت حرفه ای آموزشگران شرکت های خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی کشاورزی شرق استان گلستان [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 74-87]
-
آینده نگاری
آینده نگاری کاربرد مهارت و فناوری مورد نیاز بازار از دیدگاه دانشجویان دکتری کشاورزی دانشگاه رازی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 118-131]
ا
-
ارزیابی آموزشی
ارزیابی اثربخشی طرح همگام با کشاورز شالیکاران آمل [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 27-41]
-
ارزیابی رشته تحصیلی
تأثیر نگرش دانشجویان کشاورزی دانشگاه محقق اردبیلی از رشته تحصیلی بر رضایت آموزشی با واسط هگری انگیزه تحصیلی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 42-58]
-
ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی
نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابط هی بین ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی و درگیری تحصیلی دانشجویان کشاورزی غرب ایران [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 136-151]
-
ارکان آموزش کشاورزی
الگوی آموزش بهره برداران در وزارت جهاد کشاورزی (سال 1395) [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 73-89]
-
استدلال آماری
فراتحلیل سواد, تفکر و استدلال آماری دانش آموختگان تحصیلات تکمیلی رشته های ترویج, آموزش و توسعه کشاورزی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 132-145]
-
اشتغال دانش آموختگان
بازدارندههای اشتغال دانش آموختگان کشاورزی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 79-95]
-
اشتغال در کشاورزی
شناسایی عاملهای مشوق و بازدارنده گرایش جوانان روستایی به شغل کشاورزی در روستاهای قصرشیرین [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 3-14]
-
اعضای هیأت علمی
تدوین الگوی دانشگاه کارآفرین کشاورزی و منابع طبیعی از دیدگاه مدیریت آموزش کشاورزی [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 123-139]
-
الگوی آموزشی
الگوی آموزش بهره برداران در وزارت جهاد کشاورزی (سال 1395) [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 73-89]
-
انارکاری
عاملهای موثر برسطح دانش فنی تولیدکنندگان انار استان مرکزی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 104-117]
-
انتخاب استاد راهنما
عامل های موثر بر انتخاب استاد راهنما از دیدگاه دانشجویان دانشکده اقتصاد وتوسعه کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 59-73]
-
انتخاب شغل
تأثیر آرزوهای شغلی از طریق یادگیری فردی بر انتخاب شغل دانشجویان رشته ی کشاورزی [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 112-122]
-
انتقال و تسهیم دانش
تحلیل موقعیت مولفه های مدیریت دانش در سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 30-41]
-
انجام پایان نامه
تحلیل میدان نیروی عامل های مؤثر در انجام پایان نامه تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 42-57]
-
انگیزش تحصیلی
تأثیر نگرش دانشجویان کشاورزی دانشگاه محقق اردبیلی از رشته تحصیلی بر رضایت آموزشی با واسط هگری انگیزه تحصیلی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 42-58]
-
انگیزه
انگیزههای دانشجویان برای ورود به دورههای آموزش کاردانی علمی کاربردی کشاورزی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 105-119]
ب
-
بازار کار کشاورزی
آینده نگاری کاربرد مهارت و فناوری مورد نیاز بازار از دیدگاه دانشجویان دکتری کشاورزی دانشگاه رازی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 118-131]
-
بازدارنده های سازمانی
تحلیل میدان نیروی عامل های مؤثر در انجام پایان نامه تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 42-57]
-
باغداری
سازههای ارتباطی و اطلاعرسانی اثرگذار بر نیازهای آموزشی باغداران شهرستان شازند [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 53-67]
-
برنامهی رادیویی ترویج
متغیر های موثر بر استفاده روستاییان شهرستان ایلام از برنامه های رادیویی ترویج کشاورزی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 3-11]
-
برنامههای آموزشی و ترویجی
نقش برنامه های آموزشی و ترویجی در کاربرد آلایندههای زیست محیطی در کشت سبزی و صیفی شهرستان شوشتر [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 59-72]
-
بی کار
عامل های تاثیرگذار بر صلاحیت راه اندازی کسب و کار دانش آموختگان رشته های کشاورزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 96-109]
-
بیکاری
عامل های اثرگذار بر نیت خود اشتغالی در میان دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رامین خوزستان [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 68-78]
-
بیکاری
بازدارندههای اشتغال دانش آموختگان کشاورزی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 79-95]
-
بی کفایتی
عاملهای تاثیرگذار بر فرسودگی تحصیلی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 44-55]
-
بنگاه های کوچک و متوسط(SMEs)
نقش شایستگی های کار آفرینانه درپیش بینی گرایش راه اندازی کسب و کارهای کوچک دربین دانشجویان ترویج وآموزش کشاورزی دانشگاه بو علی سینا [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 41-52]
-
بهبود عملکرد
عاملهای موثر برسطح دانش فنی تولیدکنندگان انار استان مرکزی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 104-117]
-
بهبود عملکرد اویشن
نقش ترویج مفاهیم کشاورزی وآموزش منابع انسانی در بهبود عملکرد تولید و بهرهوری گیاه دارویی آویشن thymus vulgaris در غرب کشور [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 16-27]
-
بهره بردران کشاورزی
الگوی آموزش بهره برداران در وزارت جهاد کشاورزی (سال 1395) [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 73-89]
-
بهرهوری آویشن
نقش ترویج مفاهیم کشاورزی وآموزش منابع انسانی در بهبود عملکرد تولید و بهرهوری گیاه دارویی آویشن thymus vulgaris در غرب کشور [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 16-27]
پ
-
پذیرش
عاملهای مؤثر بر پذیرش مبارزه زیستی با کرم پیلهخوار نخود در شهرستان کرمانشاه [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 17-27]
-
پذیرش فناوری
کاربرد شبکههای اجتماعی در فعالیتهای آموزشی و پژوهشی دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 17-29]
-
پیشرفت تحصیلی
تأثیر فناوری آموزشی و راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی دانشجویان کشاورزی دانشگاه پیام نور لرستان [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 3-15]
ت
-
تحقیقات تحصیلات تکمیلی
فراتحلیل سواد, تفکر و استدلال آماری دانش آموختگان تحصیلات تکمیلی رشته های ترویج, آموزش و توسعه کشاورزی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 132-145]
-
ترویج دولتی"
شناسایی عامل های موثر بر نگرش کارشناسان بخش دولتی نسبت به خصوصی سازی خدمات ترویج و آموزش کشاورزی: مطالعه موردی استان خوزستان [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 15-31]
-
ترویج کشاورزی
متغیر های موثر بر استفاده روستاییان شهرستان ایلام از برنامه های رادیویی ترویج کشاورزی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 3-11]
-
ترویج و آموزش کشاورزی
نقش ترویج مفاهیم کشاورزی وآموزش منابع انسانی در بهبود عملکرد تولید و بهرهوری گیاه دارویی آویشن thymus vulgaris در غرب کشور [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 16-27]
-
تعادل کار و زندگی
بررسی تأثیر تعادل کار و زندگی بر رضایت شغلی و تعهد حرفه ای آموزشگران کشاورزی استان تهران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 1-16]
-
تعهد حرفهای
بررسی تأثیر تعادل کار و زندگی بر رضایت شغلی و تعهد حرفه ای آموزشگران کشاورزی استان تهران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 1-16]
-
تفکر آماری
فراتحلیل سواد, تفکر و استدلال آماری دانش آموختگان تحصیلات تکمیلی رشته های ترویج, آموزش و توسعه کشاورزی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 132-145]
-
توانمندسازی
سازههای ارتباطی و اطلاعرسانی اثرگذار بر نیازهای آموزشی باغداران شهرستان شازند [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 53-67]
-
توانمندسازی
عاملهای موثر برسطح دانش فنی تولیدکنندگان انار استان مرکزی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 104-117]
-
توسعه شغلی
تأثیر آرزوهای شغلی از طریق یادگیری فردی بر انتخاب شغل دانشجویان رشته ی کشاورزی [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 112-122]
-
توسعه صلاحیت های حرفه ای
بررسی عوامل موثر بر توسعه صلاحیت های حرفه ای آموزشگران ترویجی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 56-67]
-
تولید دانش
تحلیل موقعیت مولفه های مدیریت دانش در سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 30-41]
ج
-
جوانان روستایی
شناسایی عاملهای مشوق و بازدارنده گرایش جوانان روستایی به شغل کشاورزی در روستاهای قصرشیرین [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 3-14]
خ
-
خبرگی استاد راهنما
تحلیل میدان نیروی عامل های مؤثر در انجام پایان نامه تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 42-57]
-
خدمات آموزش کشاورزی"
شناسایی عامل های موثر بر نگرش کارشناسان بخش دولتی نسبت به خصوصی سازی خدمات ترویج و آموزش کشاورزی: مطالعه موردی استان خوزستان [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 15-31]
-
خستگی ذهنی
عاملهای تاثیرگذار بر فرسودگی تحصیلی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 44-55]
-
خستگی عاطفی
عاملهای تاثیرگذار بر فرسودگی تحصیلی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 44-55]
-
خصوصی سازی"
شناسایی عامل های موثر بر نگرش کارشناسان بخش دولتی نسبت به خصوصی سازی خدمات ترویج و آموزش کشاورزی: مطالعه موردی استان خوزستان [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 15-31]
-
خودکارآمدی
تأثیر فناوری آموزشی و راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی دانشجویان کشاورزی دانشگاه پیام نور لرستان [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 3-15]
-
خودکارآمدی تحصیلی
نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابط هی بین ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی و درگیری تحصیلی دانشجویان کشاورزی غرب ایران [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 136-151]
د
-
دانش آموختگان کشاورزی
عامل های تاثیرگذار بر صلاحیت راه اندازی کسب و کار دانش آموختگان رشته های کشاورزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 96-109]
-
دانش تغییرات آب و هوایی
دانش کارشناسان و محققان کشاورزی استان خوزستان نسبت به تغییراقلیم [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 12-26]
-
دانشجویان
انگیزههای دانشجویان برای ورود به دورههای آموزش کاردانی علمی کاربردی کشاورزی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 105-119]
-
دانشجویان تحصیلات تکمیلی
تحلیل میدان نیروی عامل های مؤثر در انجام پایان نامه تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 42-57]
-
دانشجویان کشاورزی
رابطهی مولفههای سرمایهی روانشناختی و ویژگیهای کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 68-83]
-
دانشجویان کشاورزی
عاملهای تأثیرگذار بر قصد کارآفرینانه دانشجویان کارشناسی ارشد کشاورزی دانشگاه زنجان با تأکید بر اثر میانجی نگرش نسبت به رفتار کارآفرینانه [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 96-111]
-
دانشجویان کشاورزی
تأثیر آرزوهای شغلی از طریق یادگیری فردی بر انتخاب شغل دانشجویان رشته ی کشاورزی [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 112-122]
-
دانشجویان کشاورزی
عامل های اثرگذار بر نیت خود اشتغالی در میان دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رامین خوزستان [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 68-78]
-
دانشجویان کشاورزی
عامل های موثر بر انتخاب استاد راهنما از دیدگاه دانشجویان دانشکده اقتصاد وتوسعه کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 59-73]
-
دانشجویان کشاورزی
تأثیر نگرش دانشجویان کشاورزی دانشگاه محقق اردبیلی از رشته تحصیلی بر رضایت آموزشی با واسط هگری انگیزه تحصیلی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 42-58]
-
دانشجویان کشاورزی
نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابط هی بین ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی و درگیری تحصیلی دانشجویان کشاورزی غرب ایران [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 136-151]
-
دانشجویان کشاورزی
کاربرد شبکههای اجتماعی در فعالیتهای آموزشی و پژوهشی دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 17-29]
-
دانش فنی
عاملهای موثر برسطح دانش فنی تولیدکنندگان انار استان مرکزی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 104-117]
-
دانشگاه بوعلی سینا
نقش شایستگی های کار آفرینانه درپیش بینی گرایش راه اندازی کسب و کارهای کوچک دربین دانشجویان ترویج وآموزش کشاورزی دانشگاه بو علی سینا [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 41-52]
-
دانشگاه کارآفرین
تدوین الگوی دانشگاه کارآفرین کشاورزی و منابع طبیعی از دیدگاه مدیریت آموزش کشاورزی [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 123-139]
-
درک خطر
دانش کارشناسان و محققان کشاورزی استان خوزستان نسبت به تغییراقلیم [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 12-26]
-
درگیری تحصیلی
نقش میانجی خودکارآمدی تحصیلی در رابط هی بین ارضای نیازهای بنیادین روانشناختی و درگیری تحصیلی دانشجویان کشاورزی غرب ایران [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 136-151]
-
دوره کاردانی
انگیزههای دانشجویان برای ورود به دورههای آموزش کاردانی علمی کاربردی کشاورزی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 105-119]
-
دوره های ضمن خدمت
بررسی عوامل موثر بر توسعه صلاحیت های حرفه ای آموزشگران ترویجی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 56-67]
ذ
-
ذخیره و بازیابی دانش
تحلیل موقعیت مولفه های مدیریت دانش در سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 30-41]
ر
-
راه اندازی کسب و کار
عامل های تاثیرگذار بر صلاحیت راه اندازی کسب و کار دانش آموختگان رشته های کشاورزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 96-109]
-
راهکارهای انگیزشی
عامل های موثر بر بهبود دوره های آموزش تخصصی کشاورزی کارشناسان وزارت جهاد کشاورزی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 110-129]
-
رشته کشاورزی
بازدارندههای اشتغال دانش آموختگان کشاورزی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 79-95]
-
رشته کشاورزی
انگیزههای دانشجویان برای ورود به دورههای آموزش کاردانی علمی کاربردی کشاورزی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 105-119]
-
رشته های کشاورزی
تحلیل میدان نیروی عامل های مؤثر در انجام پایان نامه تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 42-57]
-
رضایت تحصیلی
تأثیر نگرش دانشجویان کشاورزی دانشگاه محقق اردبیلی از رشته تحصیلی بر رضایت آموزشی با واسط هگری انگیزه تحصیلی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 42-58]
-
رضایت شغلی
بررسی تأثیر تعادل کار و زندگی بر رضایت شغلی و تعهد حرفه ای آموزشگران کشاورزی استان تهران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 1-16]
-
روحیه کارآفرینی
عاملهای مؤثر بر مهارتهای کارآفرینی آموزشگران آموزشکدههای فنی و کشاورزی ساری، ایران [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 84-95]
ز
-
زیست محیط گرایی
نقش رهیافتFFS در نگرش کشاورزان به زیست گرایی مدیریت تلفیقی آفات [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 90-103]
س
-
سازمان جنگل ها
بررسی عوامل موثر بر توسعه صلاحیت های حرفه ای آموزشگران ترویجی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 56-67]
-
سازه های ارتباطی
سازههای ارتباطی و اطلاعرسانی اثرگذار بر نیازهای آموزشی باغداران شهرستان شازند [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 53-67]
-
سرمایهی روانشناختی
رابطهی مولفههای سرمایهی روانشناختی و ویژگیهای کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 68-83]
-
سواد آماری
فراتحلیل سواد, تفکر و استدلال آماری دانش آموختگان تحصیلات تکمیلی رشته های ترویج, آموزش و توسعه کشاورزی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 132-145]
ش
-
شایستگی
بررسی شایستگی های مورد نیاز توسعه کارآفرینی پایدار در آموزش عالی کشاورزی [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 32-43]
-
شایستگی
عامل های تاثیرگذار بر صلاحیت راه اندازی کسب و کار دانش آموختگان رشته های کشاورزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 96-109]
-
شایستگی های
نقش شایستگی های کار آفرینانه درپیش بینی گرایش راه اندازی کسب و کارهای کوچک دربین دانشجویان ترویج وآموزش کشاورزی دانشگاه بو علی سینا [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 41-52]
-
شالیکاران
ارزیابی اثربخشی طرح همگام با کشاورز شالیکاران آمل [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 27-41]
-
شبکههای اجتماعی مجازی
کاربرد شبکههای اجتماعی در فعالیتهای آموزشی و پژوهشی دانشجویان کشاورزی دانشگاه زنجان [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 17-29]
-
شغل کشاورزی
شناسایی عاملهای مشوق و بازدارنده گرایش جوانان روستایی به شغل کشاورزی در روستاهای قصرشیرین [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 3-14]
-
شناختی و فراشناختی
تأثیر فناوری آموزشی و راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی دانشجویان کشاورزی دانشگاه پیام نور لرستان [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 3-15]
ص
-
صلاحیت حرفه ای
تأثیر مؤلفههای صلاحیت حرفهای بر عملکرد شغلی آموزشگران هنرستانهای کشاورزی استانهای شمالغرب کشور [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 130-146]
-
صلاحیت حرفهای
سازه های مؤثر بر صلاحیت حرفه ای آموزشگران شرکت های خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی کشاورزی شرق استان گلستان [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 74-87]
ط
-
طرح همگام با کشاورز
ارزیابی اثربخشی طرح همگام با کشاورز شالیکاران آمل [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 27-41]
ع
-
عامل آموزشی
سازه های مؤثر بر صلاحیت حرفه ای آموزشگران شرکت های خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی کشاورزی شرق استان گلستان [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 74-87]
-
عامل مدیریتی
سازه های مؤثر بر صلاحیت حرفه ای آموزشگران شرکت های خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی کشاورزی شرق استان گلستان [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 74-87]
-
عاملهای مؤثر
عاملهای مؤثر بر پذیرش مبارزه زیستی با کرم پیلهخوار نخود در شهرستان کرمانشاه [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 17-27]
-
عملکرد شغلی
تأثیر مؤلفههای صلاحیت حرفهای بر عملکرد شغلی آموزشگران هنرستانهای کشاورزی استانهای شمالغرب کشور [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 130-146]
-
عوامل بهبود
عامل های موثر بر بهبود دوره های آموزش تخصصی کشاورزی کارشناسان وزارت جهاد کشاورزی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 110-129]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل سواد, تفکر و استدلال آماری دانش آموختگان تحصیلات تکمیلی رشته های ترویج, آموزش و توسعه کشاورزی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 132-145]
-
فرسودگی تحصیلی
عاملهای تاثیرگذار بر فرسودگی تحصیلی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 44-55]
-
فناوری آموزشی
تأثیر فناوری آموزشی و راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی دانشجویان کشاورزی دانشگاه پیام نور لرستان [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 3-15]
ق
-
قصد کارآفرینانه
عاملهای تأثیرگذار بر قصد کارآفرینانه دانشجویان کارشناسی ارشد کشاورزی دانشگاه زنجان با تأکید بر اثر میانجی نگرش نسبت به رفتار کارآفرینانه [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 96-111]
ک
-
کارآفرینی آموزشی
متغیرهای مؤثر بر توسعه کارآفرینی در مرکزآموزش عالی امام خمینی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 88-104]
-
کارآفرینانگی
رابطهی مولفههای سرمایهی روانشناختی و ویژگیهای کارآفرینانه دانشجویان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 68-83]
-
کارآفرینی پایدار
بررسی شایستگی های مورد نیاز توسعه کارآفرینی پایدار در آموزش عالی کشاورزی [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 32-43]
-
کاربرد دانش
تحلیل موقعیت مولفه های مدیریت دانش در سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 30-41]
-
کشاورزی ارگانیک
ویژگی های مورد نیاز در به کارگیری یادگیری سیار در آموزش کشاورزی ارگانیک از دیدگاه کشاورزان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 120-135]
-
کشاورزی و منابع طبیعی
تدوین الگوی دانشگاه کارآفرین کشاورزی و منابع طبیعی از دیدگاه مدیریت آموزش کشاورزی [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 123-139]
-
کشت سبزی و صیفی
نقش برنامه های آموزشی و ترویجی در کاربرد آلایندههای زیست محیطی در کشت سبزی و صیفی شهرستان شوشتر [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 59-72]
-
کنترل رفتاری درک شده
عاملهای تأثیرگذار بر قصد کارآفرینانه دانشجویان کارشناسی ارشد کشاورزی دانشگاه زنجان با تأکید بر اثر میانجی نگرش نسبت به رفتار کارآفرینانه [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 96-111]
گ
-
گرایش به خوداشتغالی
عامل های اثرگذار بر نیت خود اشتغالی در میان دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رامین خوزستان [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 68-78]
-
گرایش روستانشینی
شناسایی عاملهای مشوق و بازدارنده گرایش جوانان روستایی به شغل کشاورزی در روستاهای قصرشیرین [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 3-14]
-
گرایش کارآفرینی
نقش شایستگی های کار آفرینانه درپیش بینی گرایش راه اندازی کسب و کارهای کوچک دربین دانشجویان ترویج وآموزش کشاورزی دانشگاه بو علی سینا [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 41-52]
م
-
مبارزه زیستی
عاملهای مؤثر بر پذیرش مبارزه زیستی با کرم پیلهخوار نخود در شهرستان کرمانشاه [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 17-27]
-
مدیریت آموزشی
تدوین الگوی دانشگاه کارآفرین کشاورزی و منابع طبیعی از دیدگاه مدیریت آموزش کشاورزی [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 123-139]
-
مدیریت تلفیقی آفات
نقش رهیافتFFS در نگرش کشاورزان به زیست گرایی مدیریت تلفیقی آفات [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 90-103]
-
مدیریت دانش
تحلیل موقعیت مولفه های مدیریت دانش در سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 30-41]
-
مدرسه مزرعه کشاورز
نقش رهیافتFFS در نگرش کشاورزان به زیست گرایی مدیریت تلفیقی آفات [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 90-103]
-
مدل علّی
شناسایی عامل های موثر بر نگرش کارشناسان بخش دولتی نسبت به خصوصی سازی خدمات ترویج و آموزش کشاورزی: مطالعه موردی استان خوزستان [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 15-31]
-
مدل کرک پاتریک
ارزیابی اثربخشی طرح همگام با کشاورز شالیکاران آمل [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 27-41]
-
مدل گیب
تدوین الگوی دانشگاه کارآفرین کشاورزی و منابع طبیعی از دیدگاه مدیریت آموزش کشاورزی [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 123-139]
-
مراتع و آبخیزداری
بررسی عوامل موثر بر توسعه صلاحیت های حرفه ای آموزشگران ترویجی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 56-67]
-
مراکز آموزش علمی-کاربردی
متغیرهای مؤثر بر توسعه کارآفرینی در مرکزآموزش عالی امام خمینی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 88-104]
-
منابع انسانی کشاورزی
نقش ترویج مفاهیم کشاورزی وآموزش منابع انسانی در بهبود عملکرد تولید و بهرهوری گیاه دارویی آویشن thymus vulgaris در غرب کشور [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 16-27]
-
منبع های اطلاعاتی
سازههای ارتباطی و اطلاعرسانی اثرگذار بر نیازهای آموزشی باغداران شهرستان شازند [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 53-67]
-
مهارت کارآفرینی
عاملهای مؤثر بر مهارتهای کارآفرینی آموزشگران آموزشکدههای فنی و کشاورزی ساری، ایران [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 84-95]
-
مهارت و فناوری
آینده نگاری کاربرد مهارت و فناوری مورد نیاز بازار از دیدگاه دانشجویان دکتری کشاورزی دانشگاه رازی [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 118-131]
ن
-
نیاز آموزشی
سازههای ارتباطی و اطلاعرسانی اثرگذار بر نیازهای آموزشی باغداران شهرستان شازند [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 53-67]
-
ناکارآمدی
عاملهای تاثیرگذار بر فرسودگی تحصیلی دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 44-55]
-
نیت کاهش
دانش کارشناسان و محققان کشاورزی استان خوزستان نسبت به تغییراقلیم [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 12-26]
-
نخودکاران
عاملهای مؤثر بر پذیرش مبارزه زیستی با کرم پیلهخوار نخود در شهرستان کرمانشاه [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 17-27]
-
نظریه بنیادی (پایه ور)
بازدارندههای اشتغال دانش آموختگان کشاورزی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 79-95]
-
نظریه شغلی شناختی- اجتماعی
عامل های اثرگذار بر نیت خود اشتغالی در میان دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رامین خوزستان [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 68-78]
-
نگرش
عاملهای تأثیرگذار بر قصد کارآفرینانه دانشجویان کارشناسی ارشد کشاورزی دانشگاه زنجان با تأکید بر اثر میانجی نگرش نسبت به رفتار کارآفرینانه [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 96-111]
-
نگرش
عاملهای مؤثر بر پذیرش مبارزه زیستی با کرم پیلهخوار نخود در شهرستان کرمانشاه [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 17-27]
-
نگرش"
شناسایی عامل های موثر بر نگرش کارشناسان بخش دولتی نسبت به خصوصی سازی خدمات ترویج و آموزش کشاورزی: مطالعه موردی استان خوزستان [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 15-31]
-
نگرش کشاورزان
نقش رهیافتFFS در نگرش کشاورزان به زیست گرایی مدیریت تلفیقی آفات [دوره 9، شماره 43، 1396، صفحه 90-103]
و
-
واژههای کلیدی: نیاز آموزشی روستاییان
متغیر های موثر بر استفاده روستاییان شهرستان ایلام از برنامه های رادیویی ترویج کشاورزی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 3-11]
-
وزارت جهادکشاورزی
عامل های موثر بر بهبود دوره های آموزش تخصصی کشاورزی کارشناسان وزارت جهاد کشاورزی [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 110-129]
-
ویژگی استاد راهنما
عامل های موثر بر انتخاب استاد راهنما از دیدگاه دانشجویان دانشکده اقتصاد وتوسعه کشاورزی دانشگاه تهران [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 59-73]
ه
-
هنجارهای ذهنی
عاملهای تأثیرگذار بر قصد کارآفرینانه دانشجویان کارشناسی ارشد کشاورزی دانشگاه زنجان با تأکید بر اثر میانجی نگرش نسبت به رفتار کارآفرینانه [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 96-111]
-
هنرستان کشاورزی
تأثیر مؤلفههای صلاحیت حرفهای بر عملکرد شغلی آموزشگران هنرستانهای کشاورزی استانهای شمالغرب کشور [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 130-146]
ی
-
یادگیری
تأثیر فناوری آموزشی و راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی بر پیشرفت تحصیلی و خودکارآمدی دانشجویان کشاورزی دانشگاه پیام نور لرستان [دوره 9، شماره 41، 1396، صفحه 3-15]
-
یادگیری سیار
ویژگی های مورد نیاز در به کارگیری یادگیری سیار در آموزش کشاورزی ارگانیک از دیدگاه کشاورزان آذربایجان شرقی [دوره 9، شماره 42، 1396، صفحه 120-135]
-
یادگیری فردی
تأثیر آرزوهای شغلی از طریق یادگیری فردی بر انتخاب شغل دانشجویان رشته ی کشاورزی [دوره 9، شماره 40، 1396، صفحه 112-122]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد